Barselona'nın en iyi Yunan restoranı: Margarit

Derin Gece

New member
Pide şu Bu Yunan restoranının kalbi ki bu kesinlikle Yunanca değil. Margaret Poble Sec'te aynı adı taşıyan sokakta yer aldığı için adı bu, sahibi Stefanos BalisMora Yarımadası'nda doğmuş ve sağ kolu olan, başkası olmadığı için ayrılan Valensiyalı Jordi Fenoll.



Margarit nedir diye soruyorum?
Stefanos, “Yunan mutfağının bol olduğu Akdeniz mutfağı” diyor. Yemekten sonra bir değişiklik sunuyorum: Diğer Akdeniz mutfağıyla Yunan mutfağı. Çünkü benim için özelliği, ifadenin ilk bölümünde, bir şehre ihtiyaç duyulduğunda veriliyor. Adalar ve kıtalardan oluşan o ülkeden ilginç bir teklif.



Margaret


Margarit, 58. Barselona

Tel: 935.413.946

Ortalama fiyat (şarap hariç): 40 €

Tadım menüleri: 42 €



“Biz ararız pide her türlü empanada. 32.000 yol var. Her annenin, her büyükannenin kendi tarifi vardır. Su, un, yağ, bazen sirke. Dır-dir din, gelenek, festival». Stefanos Margarit'i almak istiyor “pide kültürü”Bunun, kullandıkları açık ekmekle hiçbir ilgisi yok. “pide ekmeği” dedikleri 'suvlaki'. Daha fazla karışıklık Ariadne'nin Minotaur'un labirentindeki topu.




Margarit peyniri ile doldurulmuş pide. / Manu Mitru



Masamda görünen pide nereden geliyor? ev yapımı filo böreği ile dolu beyaz peynir ve graviera peynirleri üstüne de kayısı ve bal, tatlı olarak gelebilirdi ama ilk sıralarda çıkıyor.



Süt ürünleriyle dolup taşan hafif ve çıtır hamur meyvenin asitliğiyle tezat oluşturuyor ve bal tatlılığı. Umarım pideler Arjantinli empanadaların yerini alır.


Stefanos biçim ve içeriğe göre değişir ve bazen açık bazen kapalıdır ve onun elleri aracılığıyla geçmişlerdir. horoz olanlar ve patlıcan olanlar ve piyasaya sürüldükleri 24 Nisan'dan bu yana pek çok kişi.



Valensiya ve Yunan versiyonlarında kurutulmuş levrek.


Valensiya ve Yunan versiyonlarında kurutulmuş levrek. / Manu Mitru



Margarit'in ikinci özelliği, bir tabelada onun bu isimle bir işletme açtığını yazıyor. 1935 ve yenilenmiş ve uyarlanmış iyi tat, sağduyu ve verimlilik– Akdeniz'in başka bir köşesinde Elx'ten Jordi ile ittifak. İki tabak yaratıcı anlaşmayı temsil ediyor.


İlki, iki hafta boyunca incir yaprağına sarılmış şarlatanbir saat boyunca tuzda kürlenir ve ızgarada pişirilir ve açılır: ile ñora ve çam fıstığı yağı (Elche'nin 'pipe i carasses' tablosundan esinlenilmiştir) ve diğer yanda tamamlayıcı olarak Yunan tarzı limonla.



Margarit'in mutfağı ve yemek odası.


Margarit'in mutfağı ve yemek odası. / Manu Mitru



İkincisi: 'tulumba'bize hatırlatabilecek bir 'choux' pastası Xàtiva'dan 'almoixàvena'Yemeği şurup, safran kreması ve antep fıstığıyla kapatan Arap kökenli.


Sadece Barselona'da eksik değil daha çok yunan mutfağıAncak daha fazla Valensiya mutfağı (Paellanın ötesinde de hayat var ve umarım düzenli olarak gerçek paella bulurum!) ve daha fazla Katalan mutfağı.


Çünkü biz, dört referans parçasının yüzeyinde yaşıyoruz. asılsız bir yaklaşımı gizliyoruz komplekse. 'Borular ve carasses', 'almoixàvena'? Hiçbir şey bilmiyorum. Hiçbir şey bilmiyoruz.


Serra fırından çıkan ızgara ekmek ve yağ ve kekik ile yayıldıYunan şaraplarıyla iyi bir içki (denediğim üç şaraptan Domaine Zafeirakis'ten Limmiona 2020) ve şu ızgara uskumru ve sebzeler ve narenciye ve balık sosuyla ıslatılmış ve o yazı hatırladığım Santorini çünkü mutfakta o var geçmişe pencere açma yeteneği.



Margarit restoranının girişi.


Margarit restoranının girişi. / Manu Mitru



'skordalia', ekmek, patates, sarımsak ve sirkeden oluşan püre, karidesli, ızgara kafalı ve gövdeli, 'garum' ile aşırı marine edilmiş, iptal edilmiş.


'Taramalar', balık yumurtasıbu durumda morina, pancarın 'köpüğün' dışında yeniden yorumlanmasıyla ve üzerine keçiboynuzu ekmeği serpilir.


O Filistin kuzusuNabluslu bir arkadaşımızın anısına, haşlanmış boyunmükemmel doku, bitkilerin yüzeyini serbest bırakacak veya onları bütünleştirmek için uskumru üzerine dereotu gibi doğrayacak.


Stefanos, nüfusu 500'den az olan Tsoukalaiika'da (Patras, Mora Yarımadası) doğdu. dokuz yıldır elektrikçi ve tesadüf onu hastanede yemek yapmaya yöneltti.


Kendisi de aşçı olan ortağıyla 2016 yılında Barselona'ya taşındı ve orada eğitim gördü. Hofmann gözünü dikti Rilke, Gayri resmi ve Pizzicato, Palau de la Musica'da. Artık adaların ve kıtaların mutfağını genişletme ve geliştirme sorumluluğu var.



Takım


Stefanos Balis ve Jordi Fenoll.



Okumaya devam etmek için abone olun